Bekacsintó

Fel, torreádor!

2018. október 30. 10:56 - Krisz B

Mozi

comics.jpegTudod ki az a torreádor? Én csak hittem, hogy tudom. A torreádor több, a bikavidalon résztvevő ember összefoglaló neve. Nem is torreádor, hanem torreádorok (torreros). Többen vannak, Ősi hagyomány a bikák leölése. Ezt a közönség előtt végzett állatkínzást a matador végzi be, aki a hosszas művészi ceremónia után leöli a bikát, Ha pontosabban érdekel a bikaviadalok forgatókönyve, keress rá itt!

Nem számítottam sokra ma a moziban, mikor beültem a gyerekekkel a Ferdinánd című animációs filmre, de annyira tetszett, hogy kedvet is kaptam írni egy pár sort. Nem bonyolódnék bele a történetbe, de finom poénokkal tűzdelt, kellően izgalmas sztorit nézhettünk végig. Eddig nem sokat gondolkodtam a bikák lelki világán, de egy igazán humánus, szerethető bikanövendéket ismerhettünk meg. Volt táncos jelenet, autósüldözés, vicces mókusok és több, emberi tulajdonsággal felruházott bika. Jól követhető karakterfejlődések mellett sikerült kihúzni a vágóhíd méregfogát is, amellett, hogy kiderült mindenkinek, nem szép dolog ez a bikaviadal. Főleg, ha megszeretjük a bikát. Kedvencem a végső megoldást jelentő zárójelenet, ahol ... , de ezt inkább nézzétek meg!

Nekem 9/10, neked?

Valóban 6 plusszos, de a szülőknek is vicces.

Ferdinand, 2017., amerikai animációs film, 107'

Blue Sky Studios, 20th Century Fox, Animation, Davis Entertainment

Rendezte: Carlos Saldanha,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekacsinto.blog.hu/api/trackback/id/tr114333627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása